sobota, 25 czerwca 2011

Poczta

Gdybym jeszcze znała adres, wyrwałabym swoje serce, wsadziła do durnej koperty, przykleiła milion znaczków, żeby na pewno doszło i napisała na kopercie- Zapomniałeś zabrać. <3



I wtedy na pewno  otworzył byś kopertę, zajrzał do niej i pomyślał. ' A może serio mnie kochała? '



Uważając iż nie znam znaczenia słów, podważasz moje uczucie do Ciebie. A może kiedyś Ci się to przyda? Może kiedyś poczujesz, że czegoś ci brakuje? Może ... Może będę to ja?



To Ty nauczyłeś mnie w życiu trzymać fason. Walczyć o swoje. Mieć czasem po prostu wyjebane. Na widok Twojego imienia w jej opisie odpowiadam sama sobie, WON DO PIEKŁA KURWO WŚCIEKŁA. Bo wiem, że wystarczy wyjebać by czuć się lepiej. By mieć nadzieję że kiedyś wrócisz. I nie do niej. Kiedyś wrócisz do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz